Primăria Municipiului Adjud organizează licitație publică în vederea închirierii unui număr de 3 boxe – respectiv boxele 3, 4 și 6 – destinate comercializării cărnii situate în incinta pieței agroalimentare din Adjud, str. Nicolae Bălcescu nr. 10. Informații privind documentația de atribuire se regăsesc în caietele de sarcini. Persoanele interesate pot obține un exemplar gratuit al documentației de atribuire prin …

‼Primăria Municipiului Adjud, prin Direcţia de Asistenţă Socială, demarează campania de acordare a ajutoarelor pentru încălzirea locuinţei şi a suplimentului pentru energie conform Legii nr. 226/2021 privind măsurile de protecţie socială pentru consumatorul vulnerabil de energie. ✅Conform actelor normative în vigoare, în sezonul rece 01.11.2021 – 31.03.2022 ajutoarele de încălzire vor putea fi obținute de familiile și/sau persoanele singure al …

PROCEDURA DE ATRIBUIRE A AUTORIZAŢIILOR TAXI PENTRU TRANSPORTUL DE PERSOANE ÎN REGIM DE TAXI

ANUNȚ   PRIMĂRIA MUNICIPIULUI ADJUD DECLANŞEAZĂ PROCEDURA DE ATRIBUIRE A AUTORIZAŢIILOR TAXI PENTRU TRANSPORTUL DE PERSOANE ÎN REGIM DE TAXI ÎNCEPÂND CU DATA DE 27 AUGUST 2021     VOR FI ATRIBUITE UN NUMĂR DE 5 AUTORIZAŢII TAXI, AVÂND NUMERELE DE ORDINE: 14,23,27,28,29; CERERILE DE ÎNSCRIERE PENTRU PARTICIPAREA LA PROCEDURA DE ATRIBUIRE VOR FI DEPUSE PÂNĂ LA DATA DE 26 …

Publicul este invitat să transmită observații asupra documentelor expuse/disponibile la sediul Primăriei Municipiului Adjud, Biroul Urbanis,, în perioada 11.08.2021 – 04.09.2021 (25 de zile), între orele 12:00 – 16:00 (de luni până joi) și vineri, între orele 12:00 – 13:30.

Municipiul Adjud , județul Vrancea, anunță publicul interesat că va organiza o ȘEDINȚĂ DE CONSULTARE publică  necesară  Etapei a II-a – elaborarea Studiilor de fundamentare  pentru proiectul de actualizare a PLANULUI URBANISTIC GENERAL al Municipiului Adjud, județul Vrancea, programată a se desfășura în data de 06.09.2021 ora 13:00 la sediul Primăriei Municipiului Adjud, str. Stadionului nr. 2, Adjud, Vrancea. Documentele întocmite …

Acte necesare & formulare
..