Nr. înregistrare 

Obiectul dispoziției

 

 2020
1/08.01.2020Acoperirea definitivă a deficitului Secțiunii de dezvoltarea rezultat la data de 31.12.2019 din excedentul anilor precedenți
2-3/08.01.2020Majorarea indemnizației de încadrare lunară
4-17/08.01.2020Majorarea salariului de bază
18-19/08.01.2020Majorarea indemnizației lunare persoanei cu handicap
20/17.01.2020Convocarea Consiliului Local al municipiului Adjud în ședință ordinară pentru data de 23 ianuarie 2020
21-136/28.01.2020Stabilirea salariului de bază
137-138/31.01.2020Curatelă specială
139-236/31.01.2020Îndreptare eroare materială
237/31.01.2020Acordarea unui ajutor de înmormântare
238-239/31.01.2020Încetarea dreptului de ajutor social
240-241/31.01.2020Stabilirea dreptului de ajutor social și a ajutorului pentru încălzirea locuinței cu lemne
242/31.01.2020Stabilirea dreptului de ajutor social și a dreptului la alocație
243-244/31.01.2020Stabilirea dreptului de ajutor social și a ajutorului pentru încălzirea locuinței cu lemne
245-246/31.01.2020Încetarea dreptului la alocație de susținere
247-249/31.01.2020Încetarea indemnizației lunare persoanei cu handicap
250-254/31.01.2020Stabilirea indemnizației lunare persoanei cu handicap
255/31.01.2020Stabilirea salariului de bază
256/31.01.2020Modificarea dispoziției nr. 931/2017
257-259/31.01.2020Numire pe o perioadă de 6 luni
260-261/04.02.2020Menținerea în funcție publică
262/05.02.2020Prelungirea contactului individual de muncă
263-278/05.02.2020Majorarea salariului de bază
279/06.02.2020Convocarea Consiliului Local al municipiului Adjud în ședință extraordinară pentru data de 10 februarie 2020
280/07.02.2020Aprobarea regulamentului organizare și desfășurare a evaluării anuale a managementului Casei de Cultură
281/07.02.2020Aprobarea regulamentului organizare și desfășurare a evaluării anuale a managementului Bibliotecii Municipale Adjud
282-283/07.02.2020Constituire comisiei de evaluare
284/13.02.2020Acordare ajutor de urgență
285/13.02.2020Stabilirea salariului de bază
286/14.02.2020Convocarea Consiliului Local al municipiului Adjud în ședință ordinară pentru data de 20 februarie 2020
287/18.02.2020Constituirea comisiei municipale pentru recensământul general agricol
288/18.02.2020Reorganizarea componenței Comitetului local pentru situații de urgență și a Centrului operativ pentru situații de urgență
289-290/27.02.2020Modificarea numărului beneficiarilor și cuantumul alocației de susținere
291-292/27.02.2020Încetarea dreptului la locație de susținere
293/27.02.2020Modificarea cuantumului ajutorului social
294-295/27.02.2020Stabilirea dreptului de ajutor social
296/27.02.2020Încetarea dreptului la ajutor social și la alocația de susținere
297-298/27.02.2020Încetarea dreptului la ajutor social
299-300/27.02.2020Respingerea cererii privind ajutorul social
301-311/27.02.2020Stabilirea indemnizației lunare persoanei majore cu handicap
312/03.03.2020Delegarea semnăturii Secretarului General al mun. Adjud pentru adeverințele eliberate în scopul obținerii subvențiilor acordate în agricultură
313-327/04.03.2020Majorarea salariului de bază
328/05.03.2020Curatelă specială
329/05.03.2020Retragere autorizație taxi
33017.03.2020 Stabilirea unor măsuri pentru prevenirea răspândirii noii forme de coronavirus SARS-CoV-2 care determina COVID-19
331/18.03.2020Curatelă specială
332/20.03.2020Convocarea Consiliului Local al municipiului Adjud în ședință ordinara pentru data de 26 martie 2020
333/23.03.2020Stabilirea unor măsuri pentru prevenirea răspândirii noii forme de coronavirus SARS-CoV-2
334/24.03.2020Revocarea dispoziției  nr. 332/20.03.2020
335/25.03.2020Încetarea de drept a raportului de serviciu
336-339/25.03.2020Încetarea dreptului la alocație de susținere
340-342/25.03.2020Încetarea dreptului la ajutor social
343/25.03.2020Stabilirea indemnizației lunare persoanei majore cu handicap
344/25.03.2020Încetarea indemnizației lunare persoanei majore cu handicap
345-350/25.03.2020Stabilirea indemnizației lunare persoanei majore cu handicap
351/25.03.2020Aprobarea Raportului privind evaluarea anuală a managerului Casei de Cultură Tudor Vornicu – Adjud
352/25.03.2020Aprobarea Raportului privind evaluarea anuală a managerului Bibliotecii Municipale Adjud
353/27.03.2020Rectificarea bugetului ordonatorului terțiar de credite Spitalul municipal Adjud si a Listei de investiții
354/30.03.2020Modificarea art. 1 pct. 1 din Dispoziția nr. 333/2020
355/31.03.2020Stabilirea indemnizației lunare persoanei majore cu handicap
356/31.03.2020Aprobarea virării de credite bugetare în cadrul aceluiași capitol bugetar, respectând prevederile trimestriale și anuale al bugetului aprobat pe anul 2020 cu finanțare de la bugetul local
357/06.04.2020Curatelă specială
358/09.04.2020Constituirea comisiei de recepție a bunurilor de natura materialelor, obiectelor de inventar și a mijloacelor fixe de la nivelul Primăriei Municipiului Adjud
359/09.04.2020Modificarea art. 1 pct. 1 din Dispoziția nr. 333/2020 privind stabilirea unor măsuri pentru prevenirea răspândirii noii forme de coronavirus SARS-CoV-2 care determină boala COVID-19
360/10.04.2020Convocarea Consiliului Local al municipiului Adjud în ședință ordinară pentru data de 16 aprilie 2020
361/10.04.2020Stabilirea unor măsuri pentru prevenirea răspândirii noii forme de coronavirus SARS-CoV-2 care determină boala COVID-19„
362/10.04.2020Rectificarea bugetului ordonatorului terțiar de credite Spitalul Municipal Adjud și a Listei de investiții cu finanțare integrală din venituri proprii pentru anul 2020
363/15.04.2020Aprobarea scoaterii din funcțiune și casarea unor active fixe în urma inventarierii pe anul 2019 pentru ordonatorul terțiar de credite  Serviciul Public de Iluminat Municipal Adjud
364/21.04.2020Rectificarea bugetului ordonatorului terțiar de credite Spitalul Municipal Adjud și a Listei de investiții cu finanțare integrală din venituri proprii pentru anul 2020
365/22.04.2020Stabilirea unor măsuri pentru prevenirea răspândirii noii forme de coronavirus SARS-CoV-2 care determină boala COVID-19
366/24.04.2020Concurs de ocupare post vacant de șofer transport elevi
367-368/27.04.2020Ajutor de urgență
369/27.04.2020Delegarea atribuției întocmirii fișelor de post pentru Serviciul Juridic
370/28.04.2020Modificarea numărului beneficiarilor alocației de susținere și cuantumul
371-372/29.04.2020Încetarea indemnizației lunare persoanei majore cu handicap
373/05.05.2020Privind desemnarea reprezentantului municipiului Adjud ca membru în Comisia de evaluare a pagubelor generate de fenomene meteorologice periculoase având ca efect producerea secetei pedologice
374/06.05.2020Convocarea de îndată a Consiliului Local al municipiului Adjud în ședință extraordinară pentru data de 07 mai 2020
375/19.05.2020Stabilirea unor măsuri pentru prevenirea răspândirii noii forme de coronavirus SARS-CoV-2 care determină boala COVID-19, cu aplicarea pe perioada declarata „stare de alertă”
376/26.05.2020Constituirea comisiei la terminarea lucrărilor pentru obiectivul de investiții ”Lucrări în vederea obținerii avizului de securitate la incendiu pentru obiectivul Școală gimnazială „Angela Gheorghiu”, Municipiul Adjud, județul Vrancea
377/26.05.2020 Constituirea comisiei la terminarea lucrărilor pentru obiectivul de investiții ”Lucrări în vederea obținerii avizului de securitate la incendiu pentru obiectivul Școală gimnazială „Principele Radu”, Municipiul Adjud, județul Vrancea
378/26.05.2020Constituirea comisiei la terminarea lucrărilor pentru obiectivul de investiții ”Lucrări în vederea obținerii avizului de securitate la incendiu pentru obiectivul Școală gimnazială „Mihail Armencea”, Municipiul Adjud, județul Vrancea
379-380/26.05.2020Curatela specială
381/27.05.2020Stabilirea dreptului de ajutor social și a dreptului la alocație
382/27.05.2020Încetarea dreptului la ajutor social
383/27.05.2020Schimbarea locului de muncă
384-389/27.05.2020Numirea în cadrul Serviciului juridic
390/29.05.2020Convocarea Consiliului Local al municipiului Adjud în ședință extraordinară pentru data de 02.06.2020
391-398/29.05.2020Stabilirea indemnizației lunare persoanei cu handicap
399/03.06.2020Aprobarea scoaterii din funcțiune și casarea unor active fixe, ca urmare a efectuării operațiunii de inventariere pe anul 2019
400/16.06.2020Numire pe perioada determinată șef serviciu al Serviciului juridic
401/16.06.2020Încetarea raportului de serviciu
402/16.06.2020Acordare gradație
403/16.06.2020Aprobarea declasării unor bunuri de natura obiectelor de inventar în urma inventarierii pe anul 2019 pentru ordonatorul terțiar de credite Direcția de Asistență Socială Adjud
404/17.06.2020Completarea disp. 474/28.03.2018
405/19.06.2020Convocarea Consiliului Local al municipiului Adjud în ședință ordinară
406-407/25.06.2020Înlocuirea responsabilului tehnic din echipa de proiect aferente obiectivului de învestiții
408/26.06.2020Acordarea dreptului și aprobarea plății alocației de susținere
409/26.06.2020Modificarea numărul beneficiarilor alocației de susținere și cuantumul
410/26.06.2020Modificarea cuantumului ajutorului social
411/26.06.2020Modificarea cuantumului ajutorului și alocației pentru susținerea
412/26.06.2020Modificarea cuantumului ajutorului social
413/26.06.2020Respingerea cererii ajutorului social
414-415/26.06.2020Încetarea dreptului de ajutor social
416-419/26.06.2020Stabilirea dreptului de ajutor social
420/26.06.2020Aprobarea virării de credite bugetare în cadrul aceluiași capitol bugetar respectând prevederile trimestriale și anuale al bugetului aprobat în anual 2020, pentru ordonatorul terțiar de credite Școala Gimnazială „Mareșal Alexandru Averescu” Adjud
421/26.06.2020Constituirea comisiei municipale pentru recensământul populației locuințelor din România în anul 2021
422-423/29.06.2020Încetarea indemnizației lunare persoanei cu handicap
424-427/29.06.2020Stabilirea indemnizației lunare persoanei cu handicap
428/30.06.2020Încetarea dreptului de ajutor social
429-432/01.07.2020Stabilirea datei examenului, constituirea comisiei de examen și a comisiei de soluționare a contestațiilor
433/01.07.2020Acordare gradație
434/01.07.2020Încetarea contactului individual de muncă
435/01.07.2020Sustenabilitatea proiectului “ Mai aproape de comunitate – servicii socio-medicale pentru toți”
436-449/03.07.2020Majorarea salariului de bază
450/06.07.2020Schimbarea sediilor  secțiilor de votare nr. 59 și 65
451/08.07.2020Constituirea comisiei speciale de inventariere a domeniului public și privat al municipiului Adjud
452/10.07.2020
Convocarea Consiliului Local al municipiului Adjud în ședință extraordinară
453-454/14.07.2020Constituire comisie
455/15.07.2020Aprobarea virării de credite bugetare în cadrul aceluiași capitol bugetar, respectând prevederile trimestriale și anuale al bugetului aprobat pe anul 2020 pentru ordonatorul terțiar de credite Colegiul Tehnic Gheorghe Balș
456/15.07.2020Încetarea exercitării cu caracter temporar a funcției publice de conducere
457/15.07.2020Menținerea în funcție publică de execuție
458/17.07.2020Delegare atribuții
459/21.07.2020Numirea persoanei responsabilă cu desfășurarea activităților aferente obiectivului de investiții” Consolidarea capacitații de gestionare a crizei sanitare de către Spitalul Municipal Adjud, spital suport COVID-19”
460-461/23.07.2020Acordare gradație
462-464/23.07.2020Delegare de atribuții
465/24.07.2020Convocarea Consiliului Local al municipiului Adjud
466-467/24.07.2020Constituire comisie
468/30.07.2020Delegarea de  atribuții
469/30.07.2020Încetarea exercitării cu caracter temporar a funcției publice de conducere vacantă de director executiv al DAS
470/30.07.2020Îndreptare eroare materială
471-473/30.07.2020Încetarea indemnizației lunare persoanei cu handicap
474-486/30.07.2020Stabilirea indemnizației lunare persoanei cu handicap
487-489/30.07.2020Încetarea dreptului de alocației
490-492/30.07.2020Încetarea dreptului de ajutor social
493-495/30.07.2020Stabilirea  dreptului de ajutor sociale
496-497/30.07.2020Respingerea cererii privind ajutorul social
498/03.08.2020Încetarea exercitării cu caracter temporar a funcției publice de conducere vacantă de director executiv al DE
499-500/03.08.2020Amânare examen
501-514/05.08.2020Majorarea salariului de bază
515/07.08.2020Desemnarea personalului tehnic auxiliar pentru Biroul Electoral de Circumscripție nr. 2 Adjud, pentru alegerile locale din data de 27 septembrie 2020
516/07.08.2020Desemnarea personalului tehnic auxiliar pentru birourile secțiilor de votare de pe raza municipiului Adjud organizate pentru alegerile locale din data de 27 septembrie 2020
517/10.08.2020Rectificare act de naștere
518/10.08.2020Stabilirea locurilor destinate afișajului electoral, necesare desfășurării campaniei electorale de către candidații partidelor politice, organizațiilor cetățenilor aparținând minorităților naționale, alianțelor politice și alianțelor electorale de către candidații independenți, la alegerile locale din 27 septembrie 2020
519/10.08.2020Convocarea Consiliului local al municipiului Adjud în ședință extraordinară pentru data de 14 august 2020
520/11.08.2020Delegarea de atribuții corespunzătoare funcției publice de conducere vacante de director executiv al Direcției de Asistență socială Adjud
521/12.08.2020Acordare gradație 4
522-523/18.08.2020Delegarea de atribuții corespunzătoare funcției publice de conducere vacante de șef serviciu al Serviciul Impozite și Taxe Locale-Persoane Fizice din cadrul Direcției economice
524/20.08.2020Delegarea unor atribuții ale Primarului Mun. Adjud către șeful Serviciului Administrarea Domeniului Public și Privat din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Mun. Adjud
525/21.08.2020Convocarea Consiliului Local al municipiului Adjud în ședință ordinară pentru data de 27 august 2020
526/25.08.2020Desemnarea reprezentantului Primarului municipiului Adjud în Consiliul de Administrație al Școlii Gimnaziale „Mareșal Alexandru Averescu” Adjud
527/27.08.2020Aprobarea virării de credite bugetare în cadrul aceluiași capitol bugetar respectând prevederile trimestriale și anuale al bugetului aprobat în anual 2020, pentru ordonatorul terțiar de credite Colegiul Național „Emil Botta” Adjud
528/27.08.2020Aprobarea scoaterii din folosință și declanșarea obiectelor de inventar, precum și scoaterea din funcțiune  și casarea unor active fixe, ca urmare a efectuării operațiunii de inventariere pe anul 2020
529-534/27.08.2020Stabilirea indemnizației lunare persoanei cu handicap
535/27.08.2020Constituirea comisiei de recepție finală pentru obiectivul de investiții „Reabilitarea  străzilor Alexandru Ioan Cuza, 1 Mai, Mihai Eminescu și Vânători oraș Adjud, județul Vrancea”
536/27.0802020Modificarea dispoziției nr. 871/22 noiembrie 2018 pentru constituirea comisiei de proiect aferenta proiectului „Modernizarea serviciului „Protecție civilă și PSI” prin dotarea cu echipamente specifice pentru îmbunatățirea capacității și calității sistemului de intervenție în situații de urgență în municipiul Adjud, județul Vrancea”
537-538/28.08.2020Stabilirea dreptului de ajutor social
539/28.08.2020Modificarea cuantumului ajutorului social
540-541/08.08.2020 Încetarea dreptului la ajutor social
542/28.08.2020Încetarea dreptului la ajutor social
543-545/28.08.2020Acordarea dreptului și aprobarea plății alocației de susținere
546-547/31.08.2020Transformarea unor funcții publice de execuție, în urma examenului de promovare în grad profesional imediat superior celui deținut
548-550/02.09.2020Retragere autorizație taxi
551-552/02.09.2020Majorarea indemnizației de încadrare lunară
553-565/02.09.2020Majorarea salariului de bază
566/03.09.2020Retragere autorizație taxi
568-569/07.09.2020Încetarea indemnizației lunare persoanei cu handicap
570-571/08.09.2020Aprobarea virării de credite bugetare în cadrul aceluiași capitol bugetar, respectând prevederile trimestriale și anuale al bugetului aprobat pe anul 2020
572-576/08.09.2020Delegarea de atribuții
577/08.09.2020Acordare gradație
578/08.09.2020Plata ajutorului pentru încălzirea locuinței cu lemne, cărbuni, combustibili petrolieri beneficiarilor de ajutor social al municipiului Adjud
579-583/08.09.2020Îndreptare eroare materială
584/09.09.2020Suspendarea contractului de muncă
585/11.09.2020Îndreptare eroare materială
586/11.09.2020Convocarea Consiliului local al municipiului Adjud în ședință ordinară pentru data de 17 septembrie 2020
587/14.09.2020Instituire curatelă specială
588/14.09.2020Completarea disp. nr. 515/2020 pentru desemnarea personalului tehnic auxiliar pentru Biroul Electoral de Circumscripție nr. 2 Adjud, pentru alegerile locale din data de 27 septembrie 2020
589-590/17.09.2020Aprobarea virării de credite bugetare în cadrul aceluiași capitol bugetar, respectând prevederile trimestriale și anuale al bugetului aprobat pe anul 2020
591/18.09.2020Aprobarea scoaterii din funcțiune și casarea unor active fixe în urma inventarierii pe anul 2019 pentru ordonatorul terțiar de credite Școala gimnazială Principele Radu Adjud
592/18.09.2020Menținere în funcție publică de execuție
593/18.09.2020Îndreptare eroare materială
 594/21.09.2020Încetarea indemnizației lunare persoanei cu handicap
595/21.09.2020Stabilirea indemnizației lunare persoanei cu handicap
596-597/22.09.2020Curatelă specială
598/22.09.2020Desemnarea personalului tehnic auxiliar pentru birourile secțiilor de votare de pe raza municipiului Adjud organizate pentru alegerile locale din data de 27 septembrie 2020 pentru asigurarea măsuri acțiuni de sănătate publică necesar a fi respectate pentru desfășurarea în siguranță a procesului electoral
599/22.09.2020 Constituirea comisiei pentru inventarierea patrimoniului public și privat al municipiului Adjud pe anul 2020
600/25.09.2020Încetarea indemnizației lunare persoanei minore cu handicap
601/25.09.2020Stabilirea indemnizației lunare persoanei minore cu handicap
602/30.09.2020Încetarea dreptului de alocației  de susținere
603/30.09.2020Modificarea numărului beneficiarilor alocației de susținere
604/30.09.2020Modificarea cuantumului alocației de susținere
605-606/30.09.2020Încetarea indemnizației lunare persoanei majore cu handicap
607-608/30.09.2020Acordare gradație
 609/30.09.2020Încetare indemnizației lunare persoanei minore cu handicap
610-611/30.09.2020Stabilirea indemnizației lunare persoanei minore cu handicap
612/30.09.2020
Suspendarea dreptului de ajutor social
613/30.09.2020Respingerea cererii privind ajutorul social
614/30.09.2020Încetarea dreptului de ajutor social
615-617/30.09.2020Stabilirea dreptului de ajutor social
618/30.09.2020Stabilirea dreptului de ajutor social și a dreptului alocației de susținere
619/30.09.2020Stabilirea dreptului de ajutor social
620/30.09.2020Încetarea dreptului la alocației de susținere
621/30.09.2020Încetarea indemnizației lunare persoanei minore cu handicap
622-627/30.09.2020Stabilirea indemnizației lunare persoanei cu handicap
628/01.10.2020Încetarea suspendării contractului individual de muncă
629/06.10.2020Stabilirea reprezentanților Primăriei municipiului Adjud pentru constituirea comisiei autoritate publică, operator de distribuție concesionar pentru încheierea contactului de finanțare a obiectului de investiții „Extindere rețea electrica de distribuție pentru alimentarea cu energie electrica ansamblului de locuințe individuale din municipiul Adjud, str. Primăverii”
630/06.10.2020Majorarea indemnizației de încadrare lunară
631-643/06.10.2020Majorarea salariului de bază
644/06.10.2020Majorarea indemnizației de încadrare lunară
645/07.10.2020Îndreptare eroare materială
646/08.10.2020 Aprobarea Caietului De Obiective pentru concursul de proiecte de management pentru Casa de Cultură „Tudor Vornicu” Adjud
647/13.10.2020Aprobarea scoaterii din funcțiune și casarea unor active în urma inventarierii pe anul 2019 pentru ordonatorul terțiar de credite Spitalul Municipal Adjud
648/14.10.2020Îndreptare eroare materiala  a  dispoziției nr. 360/2020
649/15.10.2020Acordarea unui ajutor de înmormântare
650/16.10.2020Constituirea Unității de Implementare a proiectului „Achiziția de echipamente din domeniul tehnologie-it mobile, respectiv tablete, echipamente și dispozitive necesare activității didactice pentru elevii și cadrele didactice din învățământul preuniversitar, municipiul Adjud, județul Vrancea”
651/16.10.2020Constituirea Unității de Implementare a proiectului „Dotarea unității de învățământ preuniversitar de stat cu echipamente de protecție medicală de tip măști de protecție medicală, dezinfectați, precum și alte echipamente de acest tip, necesare pentru a preveni răspândirea coronavirusului SARS-Cov-2, municipiul Adjud, județul Vrancea
652/16.10.2020Constituirea echipei de proiect aferenta proiectului „Îmbunătățirea calității vieții populației in municipiul Adjud, județul Vrancea”, cod SMIS 125765
653/19.10.2020Aprobarea virării de credite bugetare în cadrul aceluiași capitol bugetar respectând prevederile trimestriale și anuale al bugetului aprobat în anual 2020, pentru ordonatorul terțiar de credite Colegiul Național „Emil Botta” Adjud
654/19.10.2020Aprobarea virării de credite bugetare în cadrul aceluiași capitol bugetar respectând prevederile trimestriale și anuale al bugetului aprobat în anual 2020, pentru ordonatorul terțiar de credite Spitalul Municipal Adjud
655/20.10.2020Menținerea în funcție publică de execuție
 656/20.10.2020Aprobarea virării de credite bugetare în cadrul aceluiași capitol bugetar respectând prevederile trimestriale și anuale al bugetului aprobat în anual 2020, pentru ordonatorul terțiar de credite Școala Gimnazială Principele Radu Adjud
657/22.10.2020Constituirea echipei de proiect aferenta proiectului „Reabilitarea, modernizarea, extinderea și echiparea infrastructurii educaționale pentru învățământul profesional și tehnic și învățarea pe tot parcursul vieții – Colegiul tehnic „Gheorghe Balș” Adjud, SMIS 124215
658/22.10.2020Constituirea echipei de proiect aferenta proiectului „Îmbunătățirea calității vieții populației in municipiul Adjud, județul Vrancea”, cod SMIS 125766
659/22.10.2020Prelungirea perioadei de implementare a Contractului de finanțare nr. 3865/2019 – Biblioteca municipală Adjud
660/22.10.2020Stabilirea indemnizației lunare persoanei cu handicap
661/22.10.2020Încetarea indemnizației lunare persoanei cu handicap
662-663/22.10.2020Stabilirea indemnizației lunare persoanei cu handicap
664/22.10.2020Încetarea indemnizației lunare persoanei cu handicap
665/22.10.2020Modalitatea de identificare și verificare a destinatarilor finali de tichete sociale pe suport electronic pentru sprijin educațional
666/28.10.2020 Modificarea prevederilor Dispoziției nr.599/2020 privind constituirea comisiei pentru inventarierea patrimoniului public și privat al municipiului Adjud pe anul 2020
667/28.10.2020Reorganizarea comisiei de casare active fixe, declasare obiecte  de inventar și alte materiale la nivelul Primărie municipiului Adjud
668/28.10.2020Stabilirea locurilor destinate afișajului electoral, necesare desfășurării campaniei electorale de către candidații partidelor politice, organizațiilor cetățenilor aparținând minorităților naționale, alianțelor politice și alianțelor electorale de către candidații independenți, la alegerile pentru Senat și Camera Deputaților pe anul 2020
669/29.10.2020Convocarea Consiliului local al municipiului Adjud în ședință extraordinară pentru data de 02 noiembrie 2020
670-671/29.10.2020Stabilirea  dreptului de ajutor social si a ajutătorului pentru încălzirea locuinței cu lemne
672/29.10.2020Încetarea indemnizației lunare persoanei cu handicap
673/29.10.2020Stabilirea indemnizației lunare persoanei cu handicap
674/29.10.2020Modificarea cuantumului ajutorului social
675/29.10.2020Modificarea adresei de domiciliu pentru familia beneficiară de ajutor social
676-677/29.10.2020Încetarea dreptului de ajutor social
678/29.10.2020Reluarea dreptului la ajutor social
679/29.10.2020Încetarea dreptului la alocație de susținere
680/29.10.2020Aprobarea virării de credite bugetare în cadrul aceluiași capitol bugetar respectând prevederile trimestriale și anuale al bugetului aprobat în anual 2020, pentru bugetul local al Municipiului Adjud
681/29.10.2020Aprobarea virării de credite bugetare în cadrul aceluiași capitol bugetar respectând prevederile trimestriale și anuale al bugetului aprobat în anual 2020, pentru ordonatorul terțiar de credite Direcția de Asistență Socială Adjud
682/30.10.2020Privind constituirea comisiei de evaluarea finală a  managerului Casei de Cultură ”Tudor Vornicu”  Adjud
683/30.10.2020Pentru aprobarea Regulamentului de organizare și desfășurare a evaluării finale a managementului Casei de Cultură ”Tudor Vornicu” Adjud
684/30.10.2020Stabilirea indemnizației lunare
685-686/30.10.2020Încetare indemnizație lunară persoană majoră cu handicap
687-689/30.10.2020Stabilire indemnizație lunară persoană majoră cu handicap
690- 692/02.11.2020Încetarea ajutorului pentru încălzirea locuinței
693-697/02.11.2020Stabilirea ajutorului pentru încălzirea locuinței
698/03.11.2020Acordare gradație 4
 699/04.11.2020Stabilirea persoanelor autorizate să efectueze operațiunilor legale de plata cheltuielilor pe parcursul exercițiului bugetar in limita creditelor bugetare aprobate
700/04.11.2020 Stabilirea indemnizației lunare
701-711/05.11.2020Majorarea salariului de bază
712-713/05.11.2020Majorarea indemnizației de încadrare
714-716/05.11.2020Majorarea salariului de bază
717/06.11.2020Retragere autorizație taxi
718/09.11.2020

Modificarea art. 3 al dispoziției nr. 245/2019, privind constituirea echipei de proiect aferentă obiectivului de investiții „Lucrări de intervenție pentru creșterea performanței energetice clădire casa de cultura „Tudor Vornicu „municipiul Adjud, județul Vrancea”

719/09.11.2020Desemnarea personalului tehnic auxiliar pentru birourile secțiilor de votare de pe raza municipiului Adjud organizate pentru alegerile privind alegerea Senatului și a Camerei Deputaților
720/10.11.2020Delegarea unor atribuții ale Primarului Municipiului Adjud către Viceprimarul Municipiului Adjud
721-722/10.11.2020Delegarea atribuției de ofițer de stare civilă a Primarului Municipiului Adjud
723/10.11.2020Reorganizarea componentei Comitetului local pentru situații de urgență și a Centrului operativ pentru situații de urgență
724/13.11.2020Încetarea raportului de serviciu
725/13.11.2020Încetarea indemnizației lunare persoanei cu handicap
726/13.11.2020Stabilire indemnizației lunare persoanei cu handicap
727-728/13.11.2020Încetarea indemnizației lunare persoanei cu handicap
729/13.11.2020Numirea reprezentanților Primarului mun. Adjud în Consiliul de Administrației al Spitalului mun. Adjud
730/16.11.2020Încetarea indemnizației lunare persoanei cu handicap
731/16.11.2020Aprobarea virării de credite bugetare în cadrul aceluiași capitol bugetar respectând prevederile trimestriale și anuale al bugetului aprobat în anual 2020, pentru ordonatorul terțiar de credite Școala Gimnazială „Mihail Armencea” Adjud
732/17.10.2020Respingerea cererii privind ajutorul social
733-735/17.11.2020Stabilirea dreptului de ajutor social și a ajutorului încălzirea locuinței cu lemne
736/17.11.2020Încetarea  dreptului de ajutor social
737/17.11.2020Stabilirea programului de audiențe la Primăria municipiului Adjud
738/20.11.2020Convocarea Consiliului Local al municipiului Adjud în ședință ordinară pentru data de 26 noiembrie 2020
739/20.11.2020Stabilirea dreptului de ajutor pentru încălzirea locuinței cu lemne
740/20.11.2020Stabilirea dreptului de ajutor pentru încălzirea locuinței cu gaze
741/20.11.2020Stabilirea dreptului de ajutor pentru încălzirea locuinței cu energie electrică
742/23.11.2020 Aprobarea Regulamentului pentru acordarea voucherelor de vacanță
743/23.11.2020Desemnarea reprezentantului Primarului Municipiului Adjud în Consiliul de Administrație al Școlii Gimnaziale Principele Radu Adjud
744/23.11.2020Desemnarea reprezentantului Primarului Municipiului Adjud în Consiliul de Administrație al Școlii Gimnaziale Angela Gheorghiu Adjud
745/23.11.2020Desemnarea reprezentantului Primarului Municipiului Adjud în Consiliul de Administrație al Școlii Gimnaziale Mareșal Alexandru Averescu
746/23.11.2020Desemnarea reprezentantului Primarului Municipiului Adjud în Consiliul de Administrație al Colegiul National Emil Botta
747/23.11.2020Desemnarea reprezentantului Primarului Municipiului Adjud în Consiliul de Administrație al Colegiului Tehnic Gheorghe Balș
748/25.11.2020Stabilirea îndemnizației lunare persoanei majore cu handicap
749/25.11.2020Încetarea ajutorului pentru încălzirea locuinței cu lemne, cărbuni, combustibili petrolieri
750-752/25.11.2020Respingerea cererii de acordare a ajutorului pentru încălzirea locuinței cu gaze
753/25.11.2020Modificarea adresei de domiciliu pentru beneficiara de ajutor social
754/25.11.2020Stabilirea dreptului de ajutor social și a ajutorului pentru încălzirea locuinței cu lemne
755-756/25.11.2020Acordarea dreptului și aprobarea plătii alocației de susținere
757/25.11.2020Modificarea numărului beneficiarilor alocației de susținere
758/25.11.2020Modificarea cuantumului alocației de susținere
759/26.11.2020Aprobarea virării de credite bugetare în cadrul aceluiași capitol bugetar respectând prevederile trimestriale și anuale al bugetului aprobat în anual 2020, pentru ordonatorul terțiar de credite Serviciul Public de Iluminat Adjud
760/26.11.2020Aprobarea virării de credite bugetare în cadrul aceluiași capitol bugetar respectând prevederile trimestriale și anuale al bugetului aprobat în anual 2020, pentru ordonatorul terțiar de credite DAS Adjud
761/26.11.2020Aprobarea virării de credite bugetare în cadrul aceluiași capitol bugetar respectând prevederile trimestriale și anuale al bugetului aprobat în anual 2020, pentru ordonatorul terțiar de credite Școala Gimnazială Angela Gheorghiu Adjud
762/26.11.2020Aprobarea virării de credite bugetare în cadrul aceluiași capitol bugetar respectând prevederile trimestriale și anuale al bugetului aprobat în anual 2020, pentru ordonatorul terțiar de credite Școala Gimnazială Principele Radu Adjud
763/26.11.2020Aprobarea virării de credite bugetare în cadrul aceluiași capitol bugetar respectând prevederile trimestriale și anuale al bugetului aprobat în anual 2020, pentru ordonatorul terțiar de credite Colegiul Național Emil Botta Adjud
764/27.11.2020Încetarea indemnizației lunare persoanei majore cu handicap
765/27.11.2020Angajarea cu contract de muncă pe perioadă determinată
766/27.11.2020Respingerea contestației
767/02.12.2020Stabilirea indemnizației lunare persoanei cu handicap
768-771/02.12.2020Încetarea indemnizației lunare persoanei cu handicap
772/02.12.2020Stabilirea dreptului de ajutor social
773-780/02.12.2020Suspendarea dreptului de ajutor social
781/02.12.2020Modificarea cuantumului alocației de susținere
782/02.12.2020Înlocuirea unor persoane desemnate ca personal tehnic auxiliar pentru birourile secțiilor de votare
783/02.12.2020Numirea în funcție publică de administrator public al municipiului Adjud
784/02.12.2020Angajarea cu contract de muncă – consilierul personal al primarului
785/03.12.2020Aprobarea Raportului privind evaluarea finală a managerului Casei de Cultură Tudor Vornicu Adjud, pentru perioada 01.03.2016-30.10.2020
786/03.12.2020Înlocuirea unor persoane desemnate ca personal tehnic auxiliar pentru birourile secțiilor de votare
787/07.12.2020Constituirea Comisiei pentru verificarea și controlul activității balastierelor de pe raza administrativ-teritorială a Municipiului Adjud
788/09.12.2020Aprobarea virării de credite bugetare în cadrul aceluiași capitol bugetar respectând prevederile trimestriale și anuale al bugetului aprobat în anual 2020, pentru ordonatorul terțiar de credite Biblioteca Municipală „Ëlena Lahovary”
789/09.12.2020Aprobarea virării de credite bugetare în cadrul aceluiași capitol bugetar respectând prevederile trimestriale și anuale al bugetului aprobat în anual 2020, pentru ordonatorul terțiar de credite Colegiul Tehnic Gheorghe Balș
790/09.12.2020Aprobarea virării de credite bugetare în cadrul aceluiași capitol bugetar respectând prevederile trimestriale și anuale al bugetului aprobat în anual 2020, pentru ordonatorul terțiar de credite Colegiul Național Emil Botta
791-801/09.12.2020Majorarea salariului de bază
802-803/09.12.2020Majorarea indemnizației de încadrare lunară
804/11.12.2020 Convocarea Consiliului Local al municipiului Adjud în ședință ordinară pentru data de 17 decembrie 2020
805/14.12.2020 Aprobarea virării de credite bugetare în cadrul aceluiași capitol bugetar respectând prevederile trimestriale și anuale al bugetului aprobat în anual 2020, pentru bugetul local al Municipiului Adjud
806/14.12.2020Aprobarea virării de credite bugetare în cadrul aceluiași capitol bugetar respectând prevederile trimestriale și anuale al bugetului aprobat în anual 2020, pentru ordonatorul terțiar de credite Colegiul Național Emil Botta
807/14.12.2020Aprobarea virării de credite bugetare în cadrul aceluiași capitol bugetar respectând prevederile trimestriale și anuale al bugetului aprobat în anual 2020, pentru ordonatorul terțiar de credite Școala Gimnazială Principele Radu
808/14.12.2020Aprobarea virării de credite bugetare în cadrul aceluiași capitol bugetar respectând prevederile trimestriale și anuale al bugetului aprobat în anual 2020, pentru ordonatorul terțiar de credite Școala Gimnazială Angela Gheorghiu
809/14.12.2020Aprobarea virării de credite bugetare în cadrul aceluiași capitol bugetar respectând prevederile trimestriale și anuale al bugetului aprobat în anual 2020, pentru ordonatorul terțiar de credite Școala gimnazială Mareșal Alexandru Averescu
810/14.12.2020Încetarea indemnizației lunare persoanei cu handicap
811-813/14.12.2020Respingerea cererii de acordare a ajutorului pentru încălzirea locuinței cu gaze
814/16.12.2020Aprobarea virării de credite bugetare în cadrul aceluiași capitol bugetar respectând prevederile trimestriale și anuale al bugetului aprobat în anual 2020, pentru ordonatorul terțiar de credite Colegiul Tehnic Gheorghe Balș
815/16.12.2020Aprobarea virării de credite bugetare în cadrul aceluiași capitol bugetar respectând prevederile trimestriale și anuale al bugetului aprobat în anual 2020, pentru ordonatorul terțiar de credite Colegiul Național Emil Botta
816/17.12.2020Încetarea exercitării cu caracter temporar a funcției publice de conducere vacantă de șef serviciu al Serviciului Juridic
817/18.12.2020 Ajutor de urgență
818/18.12.2020Aprobarea virării de credite bugetare în cadrul aceluiași capitol bugetar respectând prevederile trimestriale și anuale al bugetului aprobat în anual 2020, pentru ordonatorul terțiar de credite Școala gimnazială Mareșal Alexandru Averescu
819/18.12.2020Aprobarea virării de credite bugetare în cadrul aceluiași capitol bugetar respectând prevederile trimestriale și anuale al bugetului aprobat în anual 2020, pentru bugetul local al Municipiului Adjud
820/18.12.2020Aprobarea virării de credite bugetare în cadrul aceluiași capitol bugetar respectând prevederile trimestriale și anuale al bugetului aprobat în anual 2020, pentru ordonatorul terțiar de credite Școala gimnazială Mihail Armencea
821/18.12.2020Aprobarea virării de credite bugetare în cadrul aceluiași capitol bugetar respectând prevederile trimestriale și anuale al bugetului aprobat în anual 2020, pentru ordonatorul terțiar de credite Școala gimnazială Principele Radu
822/18.12.2020Aprobarea virării de credite bugetare în cadrul aceluiași capitol bugetar respectând prevederile trimestriale și anuale al bugetului aprobat în anual 2020, pentru ordonatorul terțiar de credite Școala gimnazială Angela Gheorghiu
823/21.12.2020Stabilirea componenței Comisiei pentru probleme de apărare a municipiului Adjud 
824/21.12.2020Aprobarea virării de credite bugetare în cadrul aceluiași capitol bugetar respectând prevederile trimestriale și anuale al bugetului aprobat în anual 2020, pentru ordonatorul terțiar de credite Școala gimnazială Mihail Armencea
825/21.12.2020Completarea fisei de post 
826/21.12.2020Încetarea de drept a raportului de serviciu 
827/21.12.2020Delegarea de atribuții 
828/21.12.2020Rectificarea bugetului local al Unității Administrativ-Teritoriale Municipiului Adjud pentru anul 2020 
829/22.12.2020Constituirea comisiei de recepție la terminarea lucrărilor la obiectivul de investiție ”Reabilitarea trotuare și înființare parcări, str. Siret, municipiul Adjud 
830/22.12.2020Îndreptarea erorii materiale al Dispoziția nr.657/2020 
831/22.12.2020Îndreptarea erorii materiale al Dispoziția nr.658/2020 
832/22.12.2020Încetarea dreptului de ajutor social 
833/22.12.2020Stabilirea dreptului de ajutor social și a ajutorului pentru încălzirea locuinței cu lemne 
834/22.12.2020Stabilirea dreptului la ajutorul pentru încălzirea locuinței cu lemne – decembrie 2020- martie 2021 
835/22.12/2020Respingerea cererii de acordarea a ajutorului pentru încălzirea locuinței cu gaze naturale 
836/22.12.2020Stabilirea dreptului la ajutorul pentru încălzirea locuinței cu gaze naturale – decembrie 2020- martie 2021 
837/23.12.2020Modificarea cuantumului ajutorului social 
838/24.12.2020Convocarea Consiliului Local al municipiului Adjud în ședință extraordinară pentru data de 28 decembrie 2020 
839/24.12.2020Constituirea comisiei pentru inventarierea bunurilor de natura mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar, din cadrul Compartimentului administrare baze sportive 
840/24.12.2020Încetarea raportului de serviciu 
841/24.12.2020Încetarea raportului de serviciu 
842/24.12.2020Constituirea comisiei pentru inventarierea bunurilor de natura mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar aflate în incinta săli de sport a municipiului Adjud 
843/24.12.2020Modificarea și completarea fișei de post 
844/28.12.2020Modificarea art. 2 la dispoziția nr.842/2020 
845/28.12.2020Modificarea art. 2 la dispoziția nr.839/2020 
846/29.12.2020Ajutor de înmormântare 
847/30.12.2020Încetarea contractului individual de muncă 
848/30.12.2020Stabilirea dreptului la stimulentul educațional sub vorba de tichete sociale pentru anul școlar 2020-2021 
849/30.12.2020Stabilirea indemnizației lunare persoanei cu handicap 
850/30.12.2020Încetarea indemnizației lunare persoanei cu handicap 
851/30.12.2020 Curatelă specială 
852-856/30.12.2020Suspendarea dreptului de ajutor social 
857-858/30.12.2020Reluarea dreptului de ajutor social 
859-860/30.12.2020Suspendarea dreptului de ajutor social 
2021 
1/04.01.2021Constituirea comisiei de recepție a bunurilor de natura materialelor, obiectelor de inventar și a mijloacelor fixe de la nivelul Primăriei Municipiului Adjud 
2/04.01.2021Preluarea bunuri aflate în inventar 
3/05.01.2021Stabilirea pentru anul 2021 a salariilor de bază lunare și cuantumul sporurilor, indemnizațiilor pentru funcționării publici și personal contractual din cadrul aparatului de specialitate a primarului 
4/05.01.2021Modificarea dispoziției nr. 406/2020 
5/05.01.2021Modificarea dispoziției nr. 247/2019 
6/05.01.2021Constituirea comisiei de proiect 
7/05.01.2021Modificarea dispoziției nr. 407/2020 
8/05.01.2021Modificarea dispoziției nr. 652/2020 
9-14/05.01.2021Majorarea salariului de bază 
15-16/05.01.2021Majorarea îndemnizației de încadrare lunară 
17/05.01.2021Constituirea comisiei de concurs și a comisiei de soluționarea a contestației  pentru analizarea noului proiect de management al managerului Casei de Cultură ”T. Vornicu” 
18/07.01.2021Încetarea contractului individual de muncă 
19/07.01.2021Convocarea Consiliului Local al municipiului Adjud în ședință extraordinară pentru data de 11 ianuarie 2021 
20/07.01.2021Încetarea indemnizației persoanei cu handicap 
21-23/11.01.2021Stabilirea indemnizației lunare persoanei cu handicap 
24-26/12.01.2021Delegarea de atribuții corespunzătoare funcției de șef serviciu al Biroului Agricol 
27/12.01.2021Îndreptare eroare materiala la dispoziția nr. 748/2020 
28/12.01.2021Ajutor de urgență 
29/13.01.2021Modificarea dispoziției nr. 197/2014 
30/14.01.2021Acordare gradație 
31/20.01.2021Retragerea autorizație taxi 
32/20.01.2021Constituirea comisiei de disciplină în cadrul Primăriei municipiului Adjud 
33-34/21.01.2021Curatelă specială 
35/22.01.2021Convocarea Consiliului Local al municipiului Adjud în ședință ordinară pentru data de 28 ianuarie 2021 
36/22.01.2021Încetarea dreptului de ajutor social 
37/22.01.2021Respingerea cererii de acordare a ajutorului pentru încălzirea locuinței cu gaze naturale 
38-40/22.01.2021Încetarea dreptului de ajutor social 
41/22.01.2021Stabilirea dreptului la ajutorul pentru încălzirea locuinței cu lemne 
42-44/27.01.2021Acordarea dreptului și aprobarea plății alocației de susținere 
45/27.01.2021Stabilirea dreptului la stimulentul educațional sub formă de tichete sociale pentru anul școlar 2020-2021 
46/27.01.2021Abrogarea prevederilor dispoziției nr. 844/2020, respectiv a prevederilor dispoziției nr. 845/2020 
47-48/27.01.2021Încetarea indemnizației lunare persoanei majore cu handicap 
49/28.01.2021Acordarea dreptului și aprobarea plății alocației de susținere 
50/29.01.2021Stabilirea perioadei în care va avea loc desemnarea reprezentanților funcționaților publici în comisia paritară 
51/29.01.2021Modificarea numărului de ore de acțiune sau lucrări de interes local pentru persoanele apte de muncă beneficiare de ajutor social 
52-57/29.01.2021Reluarea cu modificarea cuantumului ajutorului social 
58-59/29.01.2021Suspendarea dreptului de ajutor social 
60/29.01.2021Stabilirea dreptului de ajutor social a dreptului la alocație pentru susținerea familiei și ajutorul pentru încălzirea locuinței cu lemne 
61/29.01.2021Stabilirea dreptului de ajutor social 
62-157/29.01.2021Majorarea îndemnizației lunare cu handicap 
158/01.02.2021Numirea pe perioadă determinată de 6 luni într-un an calendaristic, în funcție publică de conducere vacantă de director executiv al Direcției Economice 
159/01.02.2021Numirea pe perioadă determinată de 6 luni într-un an calendaristic, în funcție publică de conducere vacantă de șef serviciu al Serviciului juridic 
160/01.02.2021Numirea pe perioadă determinată de 6 luni într-un an calendaristic, în funcție publică de conducere vacantă de director executiv al Direcției de Asistență  Socială Adjud 
161/02.02.2021Reluarea procedurii de concurs pentru ocuparea postului vacant de șofer I din cadrul Serviciului public transport și mecanizare 
162/04.02.2021Constituirea comisiei pentru evaluarea ofertelor și numirea președintelui comisiei de evaluare la procedura de atribuire cu obiectul Servicii de proiectare faza PT,PAC,PAD,POE,DE, asistență tehnică din partea proiectantului și execuția lucrărilor, inclusiv montaj echipamente tehnico-funcționale aferente proiectului ”Reabilitare, modernizarea, extinderea și echiparea infrastructurii educaționale pentru învățământului profesional și tehnic și învățarea pe tot parcursul vieții – Colegiul tehnic Gheorghe Balș” Adjud 
163/04.02.2021Aprobarea Regulamentului privind transferul personalului contractual 
164/05.02.2021Încadrare cu contract de muncă pe perioada nedeterminata, în funcție contractuală de execuție de șofer I, în urma aprobării transferului în interes de serviciu din cadrul DAS Adjud 
165-174/08.02.2021Majorarea salariului de bază 
175-176/08.02.2021Majorarea indemnizației de încadrare lunară 
177/08.02.2021Încetarea raportului de serviciu cu acordul părților 
178-184/09.02.2021Stabilirea indemnizației lunare persoanei cu handicap 
185/09.02.2021Încetarea indemnizației lunare persoanei cu handicap 
186/09.01.2021Stabilirea indemnizației lunare persoanei cu handicap 
187/09.02.2021Aprobarea Regulamentului de organizare și desfășurare a evaluării anuale a managementului Bibliotecii Municipale Adjud 
188/09.02.2021Constituirea comisiei de evaluare anuală a managerului Bibliotecii Municipale Adjud 
189/09.02.2021Constatarea încetării de drept a raportului de serviciu 
190/10.02.2021Stabilirea datei concursului, constituirea comisiei de concurs și a comisiei de soluționare a contestațiilor și  stabilirea bibliografiei în vederea susținerii concursului de ocupare a postului vacant funcției contractuală de execuție de referent IA în cadrul Compartimentului administrare baze sportive 
191/10.02.2021Constituirea la nivelul municipiului Adjud în vederea semnării cu Ministerul Transportului și Infrastructurii a Protocolului de predare-primire a sectoarelor de drumuri naționale în intravilanul Municipiului Adjud 
192/11.02.2021Reorganizarea Comisiei de monitorizare responsabilă cu coordonarea și îndrumarea metodologică a implementării și dezvoltării sistemului de control intern managerial la nivelul Municipiului Adjud, conform Ordinului S.G:G 600/2018 pentru aprobarea Codului controlului intern managerial al entităților publice 
193/12.02.2021Încetarea contractului individual de muncă 
194/12.02.2021Delegare atribuții 
195/12.02.2021Încadrarea cu contract de muncă – șofer I 
196/12.02.2021Încetarea contractului individual de muncă 
197/12.02.2021Delegare atribuții 
198/15.02.2021Stabilirea datei concursului, constituirea comisiei de concurs și a comisiei de soluționare a contestațiilor și  stabilirea bibliografiei și a tematicii în vederea susținerii concursului de ocupare a postului vacant funcție publică de conducere de arhitect-șef al Direcției de arhitectură-urbanism din cadrul aparatului de specialitate a primarului Municipiului Adjud, județul Vrancea 
199/15.02.2021Stabilirea datei concursului, constituirea comisiei de concurs și a comisiei de soluționare a contestațiilor și  stabilirea bibliografiei și a tematicii în vederea susținerii concursului de ocupare a postului vacant funcție publică de conducere de șef birou al Biroului autorizare, arhitectură, urbanism al Direcției de arhitectură-urbanism din cadrul aparatului de specialitate a primarului Municipiului Adjud, județul Vrancea 
200/15.02.2021Aprobarea rezultatului final al analizării noului proiect de management al managerului Casei de Cultură ”Tudor Vornicu” 
201-205/16.02.2021Stabilirea indemnizației lunare persoanei cu handicap 
206/16.02.2021Încetarea indemnizației lunare persoanei cu handicap 
207-209/16.02.2021Stabilirea indemnizației lunare persoanei cu handicap 
210/16.02.2021Stabilirea dreptului la stimulent educațional sub formă de tichete sociale 
211-212/16.02.2021Încetarea dreptului de ajutor social 
213/17.02.2021Reorganizarea Comisiei municipale pentru recensământul general agricol 
214-215/17.02.2021Acordare gradație 
216/18.02.2021Ajutor de înmormântare 
217/18.02.2021Stabilirea indemnizației lunare persoanei cu handicap 
218-222/18.02.2021Aprobarea Planului de servicii – în vederea stabilirii măsurilor necesare susținerii copilului și a familiei 
223/19.02.2021 Convocarea Consiliului Local al municipiului Adjud în ședință ordinara pentru data de 25.02.2021 
224/19.02.2021Completarea fișei postului 
225-/19.02.2021Modificarea dispoziției nr. 188/2021 
226/22.02.2021Stabilirea datei concursului, constituirea comisiei de concurs și a comisiei de soluționare a contestațiilor și  stabilirea bibliografiei și a tematicii în vederea susținerii concursului de ocupare a 2 posturi vacante funcții publice de execuție de inspector, clasa I, grad profesional superior id post 217674, idpost 467706 în cadrul  Biroului autorizare, arhitectură, urbanism al Direcției de arhitectură-urbanism din cadrul aparatului de specialitate a primarului Municipiului Adjud, județul Vrancea 
227/22.02.2021Stabilirea datei concursului, constituirea comisiei de concurs și a comisiei de soluționare a contestațiilor și  stabilirea bibliografiei și a tematicii în vederea susținerii concursului de ocupare a  postului vacant funcție publice de execuție de inspector, clasa I, grad profesional debutant idpost 54768 în cadrul  Biroului autorizare, arhitectură, urbanism al Direcției de arhitectură-urbanism din cadrul aparatului de specialitate a primarului Municipiului Adjud, județul Vrancea 
228/22.02.2021Stabilirea datei concursului, constituirea comisiei de concurs și a comisiei de soluționare a contestațiilor și  stabilirea bibliografiei și a tematicii în vederea susținerii concursului de ocupare a  postului vacant funcție publice de execuție de inspector, clasa I, grad profesional superior idpost 467759 în cadrul Compartimentului managementului proiectelor, investiții, si unitate de implementare proiecte finanțate din fonduri externe nerambursabile a aparatului de specialitate a primarului Municipiului Adjud, județul Vrancea 
229-232/22.02.2021Curatelă specială 
233/22.02.2021Stabilirea dreptului de ajutor social 
234/22.02.2021Modificarea cuantumului ajutorului social și modificarea numărului beneficiarilor alocației de susținere 
235/22.02.2021Încetarea ajutorului pentru încălzirea locuinței 
236/22.02.2021Reluarea cu modificarea cuantumului ajutorului social 
237/22.02.2021Reluarea dreptului de ajutor social 
238/22.02.2021Constituire comisiei pentru evaluarea ofertelor și numirea președintelui comisiei de evaluare la procedura de atribuire cu obiectul Achiziție de dotări aferente obiectului de învestiții ”Reabilitare clădire Grădiniță cu program prelungit nr.4, Municipiul Adjud, județul Vrancea în vederea obținerii autorizației sanitare de funcționare și autorizare ISU” 
239/22.02.2021Constituire comisiei pentru evaluarea ofertelor și numirea președintelui comisiei de evaluare la procedura de atribuire cu obiectul Servicii de proiectare faza PT, PAC/PAD,POE, DE, asistenta tehnica din partea proiectantului și execuția lucrărilor pentru obiectivul de învestiții ”Îmbunătățirea calității vieții populației în Municipiul Adjud, județul Vrancea” 
240/23.02.2021Delegare atribuții 
241/24.02.2021Curatelă specială 
242/25.02.2021Delegarea ca reprezentant al UAT Adjud in AGA a Asociației Vranceaqua 
243/25.02.2021Reluarea dreptului la ajutor social 
244-248/25.02.2021Încetarea dreptului de ajutor social 
249-251/25.02.2021Încetarea dreptului la alocație de susținere 
252/25.02.2021Încetarea indemnizației lunare persoanei cu handicap 
253-254/25.02.2021Stabilirea indemnizației lunare persoanei cu handicap 
255/26.02.2021Constituirea comisie paritare din cadrul UAT Adjud 
256/26.02.2021Constituirea Comitetului de Securitate și Sănătate în muncă și aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare al acestuia 
257/26.02.2021Încetarea contractului  individual de muncă 
258/26.02.2021Încetarea raportului de serviciu 
259/01.03.2021Stabilirea datei concursului, constituirea comisiei de concurs și a comisiei de soluționare a contestațiilor și  stabilirea bibliografiei și a tematicii în vederea susținerii concursului de ocupare a  postului vacant funcție publice de execuție de conducere de șef serviciu al SITL-PF 
260/01.03.2021Stabilirea datei concursului, constituirea comisiei de concurs și a comisiei de soluționare a contestațiilor și  stabilirea bibliografiei și a tematicii în vederea susținerii concursului de ocupare a  postului vacant funcție publice de execuție de referent, clasa III, grad profesional superior din cadrul Compartimentului managementul proiectelor, investiții și implementare proiecte din fonduri externe nerambursabile 
261/01.03.2021Delegare atribuții 
262/01.03.2021Stabilirea indemnizației lunare persoanei majore cu handicap 
263-264/03.03.2021Aprobarea Planului de servicii – în vederea stabiliri măsurilor necesare susținerii copilului și a familiei 
265-266/04.03.2021Modificarea numărului beneficiarilor alocației de susținere și cuantumul 
267/04.03.2021Delegare atribuții 
268/09.03.2021Reorganizarea comisiei municipale pentru recensământul general agricol 
269/09.03.2021Constituirea comisiei pentru preluarea terenului în suprafață de 1265 mp inclusiv construcția existentă și semnarea documentelor de restituire, emise de ANL 
270-271/10.03.2021Majorarea indemnizației de încadrare  lunară 
272-282/10.03.2021Majorarea salariului de bază 
283/10.03.2021Constituirea comisiei de evaluare a performantelor profesionale ale Secretarului General  al Municipiului Adjud 
284-286/11.03.2021Curatelă specială 
287/11.03.2021Constituirea comisiei pentru evaluarea ofertelor și numirea președintelui comisiei de evaluare la procedura de atribuire cu obiectul Servicii de proiectare faza PT,PAC,PAD,POE,DE, asistență tehnică din partea proiectantului și execuția lucrărilor, inclusiv echipamente tehnico-funcționale pentru obiectul de investiții  ”Îmbunătățirea calității vieții populației în Municipiul Adjud, județul Vrancea” 
288/12.03.2021Constituirea comisiei de recepție la terminarea lucrărilor pentru obiectivul de investiții ”Lucrări de intervenție pentru creșterea performantei energetice a blocaților de locuințe etapa a III a ”, bloc 31, strada T. Vladimirescu, nr. 9, Municipiul Adjud, județul Vrancea 
289/15.03.2021Îndreptare eroare materiala a Disp. nr.252/2021 
290/15.03.2021Îndreptare eroare materiala a Disp. nr.253/2021 
291/15.03.2021Încetarea indemnizației lunare persoanei majore cu handicap 
292-298/15.03.2021Stabilirea indemnizației lunare persoanei majore cu handicap 
299/15.03.2021Aprobarea Raportului privind evaluarea anuală a managerului Bibliotecii Municipale ”Elena Lahovary” Adjud, pentru anul 2020 
300/18.03.2021Reorganizarea comisiei de monitorizare responsabilă cu coordonarea și îndrumarea metodologica a implementării și dezvoltării sistemului de control intern managerial la nivelul Municipiului Adjud , cf. Ordinului SGG 600/2018 pentru aprobarea Codului controlului intern managerial al entităților publice 
301/19.03.2021Convocarea Consiliului Local al municipiului Adjud în ședință ordinară pentru data de 25 martie 2021 
302/19.03.2021 Modificarea prevederilor disp. nr. 599-/2020, modificată prin disp. nr. 666/2020, privind constituirea comisiei pentru inventarierea patrimoniului public și privat al municipiului Adjud pe anul 2020 
303/22.03.2021Desemnarea ca reprezentant al Municipiului Adjud în Consiliul Director și de Administrație al Asociației de Dezvoltare  Intercomunitară ”Speranța Vrancei” 
304-305/23.03.2021Stabilirea dreptului la stimulent educațional sub formă de tichete sociale 
306/23.03.2021Constituirea echipei de implementare pentru ”Elaborarea planurilor de atenuare și adoptarea la schimbările climatice în municipiul Adjud 
307/24.03.2021Delegarea calității de reprezentant al Municipiului Adjud în  Adunarea Generală a Acționarilor a Societății ”Compania de Utilității Publice ”SA Focșani. 
308/24.03.2021Constituire comisiei pentru evaluarea ofertelor și numirea președintelui comisiei de evaluare la procedura de atribuire cu obiectul execuție lucrărilor pentru obiectivul de investiții ”Extindere rețea electrică de distribuție pentru alimentarea cu energie electrică a ansamblului de locuințe individuale din municipiul Adjud, str. Primăverii” județul Vrancea 
309-310/29.03.2021Modificarea cuantumului alocației de susținere 
311/29.03.2021Ajutor de urgență 
312/30.03.2021Modificarea adresei de domiciliu pentru familia beneficiară de ajutor social 
313-316/30.03.2021Încetarea dreptului de ajutor social 
317-319/30.03/2021Suspendarea dreptului de ajutor social 
320-321/30.03.2021Stabilirea dreptului de ajutor social 
322/30.03.2021Încetarea indemnizației lunare persoanei cu handicap 
323/30.03.2021Stabilirea indemnizației lunare persoanei cu handicap 
324/30.03.2021Încadrarea cu contract de muncă pe perioadă nedeterminată, în funcție contractuală de execuție de referent IA în cadrul Compartimentului administrare baze sportive din cadrul SADPP a aparatului de specialitate a primarului municipiului Adjud, județul Vrancea 
325/01.04.2021Stabilirea indemnizației lunare persoanei cu handicap 
326/02.04.2021Constituirea comisiei de inventariere bunuri de natura mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar aflate în incinta Sălii de sport și a Stadionului municipal Adjud 
327/06.04.2021Reorganizarea comisiei de casare active fixe, declasare obiecte de inventar si alte materiale la nivelul Primăriei municipiului Adjud 
328/06.04.2021Aprobarea reprezentantului Primarului municipiului Adjud în Consiliul de Administrației al Grădiniței cu program prelungit ”Jovial” 
329-330/06.04.2021Majorarea indemnizației de încadrare lunară 
331-343/06.04.2021Majorarea salariului de bază 
344/12.04.2021Numire în funcție publică de execuție de inspector, clasa I, grad profesional debutant în cadrul Direcției  de arhitectura-urbanism – Biroul autorizare arhitectură, urbanism a aparatului de specialitate a primarului municipiului Adjud 
345/13.04.2021Constituirea comisiei de recepție la terminare pentru obiectivul de investiții ”Reparații învelitoare spălătorie Grădinița nr. 4 cu program prelungit 
346/13.04.2021 Numire în funcție publică de execuție de referent, clasa III, grad profesional superior în cadrul Compartimentului Managementul proiectelor, învestiții și unitate implementare proiecte finanțate din fonduri externe nerambursabile 
347/13.04.2021Convocarea de îndată a Consiliului Local al municipiului Adjud în ședință extraordinară pentru data de 14 aprilie 2021 
348-349/14.04.2021Acordare ajutor de urgență 
350/06.04.2021Convocarea Consiliului Local al municipiului Adjud în ședință ordinară pentru data de 22 aprilie 2021