- redactare documente necesare desfăşurării activităţilor serviciului: fişe de post, fişe de proiect, referate de necesitate, referate de plată, referate de deplasare, contracte de servicii/ lucrări/ cesiune, caiete de sarcini etc.
- menținerea corespondenței online cu agenția de implementare sau cu liderul de proiect
- întocmirea documentaţie necesare din cadrul serviciului în CAP – ALOP-uri necesare decontului/ plăților sau avansului aferent prin cereri de finanțare
- întocmire cereri de rambursare pentru proiectele în implementare
- depunerea cererilor de rambursare la agenția de implementare a proiectelor
- organizare de concursuri pentru personalul necesar în proiectele viitoare
- analiza ghidurilor de implementare a proiectelor
- organizare de conferinţe, work-shopuri
- organizare şedinţe de lucru pe proiect sau în cadrul serviciul
- întocmire dispoziţii pentru membrii echipelor de proiect aflate în implementare
- întocmire Hotărâri de Consiliu Local cu privire la proiectul aflat în implementare
- deplasări la conferinţe, participări la cursuri, deplasări către organisme intermediare pentru coordonarea şi controlul proiectelor depuse sau aflate în implementare
- colaborări cu firme de consultanţă
- redactare mape de presă
- organizare de licitaţii pe proiecte
- asigurarea asistenţei şi consultanţei pentru propunerile de colaborare în vederea obţinerii unor finanţări guvernamentale şi/sau externe
- activități legate de resurse umane
- verificarea documentaţiei preluate de la proiectanţii externi, din punct de vedere al eligibilităţii administrative (în funcţie de programele de finanţare pe care trebuie depusă)
- elaborare cereri de finanțare pentru participarea la programele de asistență financiară ale Uniunii Europene sau ale altor finanțatori;
- implementează proiecte cu finanţare externă
- participă în echipele de proiect conform dispoziţiilor Primarului, îndeplinind atribuţiile ce decurg din această calitate
- participă la realizarea bazelor de date necesare desfăşurării activităţii compartimentului
- asigură activitatea de relaţii publice în vederea iniţierii şi întreţinerii relaţiilor de cooperare şi înfrăţire
- participă la realizarea strategiilor şi planurilor de dezvoltare locală
- participă la întâlnirile organizate de către principalii actori implicaţi în fazele de planificare, contractare, implementare şi evaluare a proiectelor
- centralizarea cererilor privind investițiile solicitate (investiții proprii, de la unitățile de învățământ preuniversitar și spitale)
- întocmirea referatelor de necesitate privind lansarea achiziţiilor publice de servicii, produse şi lucrări
- întocmirea listei cheltuielilor obiectivelor de investiții, parte integrantă a bugetului
- întocmirea caietelor de sarcini pentru obiectivele de investiţii
- urmărire execuție (cantitativă şi calitativă) a lucrărilor
- inventarierea lucrărilor în curs de execuție
- controlul calității lucrărilor în faze determinante
- verificarea situațiilor de lucrări prezentate de către executant
- verificarea facturilor emise de executant
- întocmirea documentelor privind angajamentele financiare și ordonanțările la plată
- recepția lucrărilor (la terminarea lucrărilor și recepția finală)
- întocmire proiecte de hotărâri ale Consiliului Local
Site-ul www.adjud.ro utilizează cookie-uri pentru funcţionare. Un cookie este un mic fişier text care este stocat de către browser din momentul primei dvs. vizite şi care este inactiv, deci nu poate fi purtător de virus. Tehnologia cookie furnizează informaţii despre modul în care site-ul nostru este utilizat (statistici ale traficului pe site precum numărul de vizitatori, timpul petrecut pe site, numărul de pagini vizitate, etc.). Vă facem cunoscut faptul că neacceptarea cookie-urile vă va împiedica să folosiţi toate funcţiile site-ului www.adjud.ro.AcceptNu acceptPolitica Cookie