- asigură relaţionarea dintre Consiliul local, Primar și societatea civilă;
- soluţionează petiţiile, cu sprijinul serviciilor/birourilor/compartimentelor aparatului de specialitate al Primarului, în termenele legale;
- gestionează registrul de evidenţă al petiţiilor;
- întocmeşte semestrial raportul privind activitatea de soluţionare a petiţiilor;
- organizează şi urmăreşte modul de soluţionare a solicitărilor în baza Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare;
- gestionează registrul de evidenţă al solicitărilor privind liberul acces la informaţii;
- întocmeşte raportul anual privind informaţiile de interes public;
- soluţionează corespondenţa repartizată de şeful de serviciu;
- efectuează operațiunile de intrare-ieșire pe portal.regista.ro;
- afişează şi întocmeşte procese verbale de afişare pentru citaţiile comunicate spre afişare, publicaţiile de vânzare, precum şi pentru orice alte documente înaintate Primăriei municipiului Adjud spre afişare la sediul instituției;
- asigură efectuarea lucrărilor de multiplicare a documentelor;
- întocmeşte diferite situaţii cu privire la unitatea administrativ teritorială sau aleşii locali, la solicitarea unor instituţii sau pentru aplicarea unor prevederi legale sau realizarea unor publicaţii;
- primeşte, distribuie, colectează corespondenţa clasificată prin poşta specială;
- se implică în buna organizare a şedinţelor, întrevederilor, întâlnirilor, acţiunilor de îndrumare şi control, precum şi alte asemenea evenimente, ale Primarului, Viceprimarului, Secretarului şi ale serviciilor din aparatul de specialitate al Primarului;
- asigură activitatea de protocol pentru aceste evenimente;
- asigură relaţionarea telefonică cu alte instituţii pentru Primar, Viceprimar şi Secretar
- convoacă telefonic consilierii locali ori de câte ori este necesar;
- convoacă telefonic alte persoane (conducători instituţii publice, oameni din mediul de afaceri, etc.) ori de câte ori este nevoie;
- transmite documentele în termen (fax);
- gestionează registrul de intrări – ieşiri corespondenţă fax;
- primeşte şi înregistrează corespondenţa fax, o repartizează compartimentelor de specialitate pe baza rezoluţiei primarului, viceprimarului sau secretarului, după caz;
- îndeplinește toate atribuțiile de administrator pentru portal.regista.ro – registratura generală a primăriei municipiului Adjud;
- asigură tipărirea registrelor de intrare/ieșire a corespondenței, constituirea dosarelor de registratură şi arhivarea lor conform normelor legale;
- ține evidenţa cererilor cetăţenilor, adreselor instituţiilor, asigură transmiterea lor potrivit repartizării făcute;
- verifică şi preia actele, cererile şi documentaţiile depuse de cetăţeni pentru eliberarea autorizaţiilor, certificatelor, adeverinţelor, a altor acte emise de autoritatea locală;
- pune la dispoziţia cetăţenilor formularele tipizate prevăzute de lege;
- preia orice cereri şi sesizări în legătura cu activitatea instituţiei şi privitoare la problemele oraşului adresate diferitelor compartimente, precum şi conducerii instituţiei;
- participă la activitatea de relaţii publice asigurând informarea cetăţenilor prin furnizarea pe loc a informaţiilor de interes public solicitate verbal;
- transmite pe bază de semnătură corespondenţa internă din compartimentele instituţiei;
- transmite zilnic conducerii instituţiei cererile adresate acesteia, care, după analiză şi repartizare, sunt preluate din nou la compartimentul relaţii publice şi distribuite compartimentelor în funcţie de rezoluţia stabilită;
- asigură în permanenţă o evidenţă corectă a circuitului documentelor în instituţie;
- înregistrează, distribuie şi expediază corespondenţa întregului aparat de specialitate al Primarului către toate instituţiile;
- efectuează lucrările de multiplicare a documentelor pentru corecta repartizare a acestora pe baza rezoluţiei dată de primar;Distribuie solicitanţilor documentele întocmite şi semnate, în condițiile legii;
- asigură relaţiile cu societatea civilă pentru a primi propunerile, sugestiile și opiniile persoanelor interesate cu privire la proiectul de act normativ propus;
- gestionează registrul general de intrări ieşiri corespondenţă generală şi cel de corespondenţă cu Instituţia Prefectului;
- gestionează registrul unic de evidenţă a tuturor registrelor din primărie;
- gestionează registrul unic de înregistrare a contractelor;
- întocmeşte necesarul şi gestionează efectele poştale (timbre, plicuri etc.) pentru corespondenţă şi le decontează pe borderoul de expediere, confirmat de oficiul poştal local;
- primeşte, înregistrează şi prezintă zilnic la mapa primarului corespondenţa din ziua respectivă pentru soluţionare/repartizare la serviciile/birourile/compartimentele specializate;
- scade din registrul de intrare-ieşire corespondenţa din ziua precedentă şi o repartizează prin condici de predare-primire la servicii publice/instituții subordonate;
- ridică de la Oficiu Poştal corespondenţa zilnică;
- întocmește actele de expediere a corespondenţei prin poştă şi curier;
- asigură expedierea corespondenţei, zilnic, pe destinaţiile înscrise de serviciile/birourile/ compartimentele de resort sau date de primar, secretar şi viceprimar;
- asigură menţinerea registrelor de intrare/ieşire a corespondenţei în bune condiţii şi arhivarea lor conform normelor legale;
- gestionează timbrele poştale necesare corespondenţei;
- efectuează lucrări de multiplicare a documentelor pentru corecta repartizare a acestora pe baza rezoluţiei dată de primar;Întocmeşte diferite situaţii la solicitarea unor instituţii sau pentru aplicarea unor prevederi legale;
- responsabilităţi SCIM conform OSGG nr. 600/2018;
- responsabilităţi ISO 9001:2015 şi SR EN ISO 14001:2015;
- respectă normele de securitate în muncă precum şi măsurile de aplicare a acestora
- asigură arhivarea documentelor create.
Site-ul www.adjud.ro utilizează cookie-uri pentru funcţionare. Un cookie este un mic fişier text care este stocat de către browser din momentul primei dvs. vizite şi care este inactiv, deci nu poate fi purtător de virus. Tehnologia cookie furnizează informaţii despre modul în care site-ul nostru este utilizat (statistici ale traficului pe site precum numărul de vizitatori, timpul petrecut pe site, numărul de pagini vizitate, etc.). Vă facem cunoscut faptul că neacceptarea cookie-urile vă va împiedica să folosiţi toate funcţiile site-ului www.adjud.ro.AcceptNu acceptPolitica Cookie