- planificarea strategică a misiunilor de audit intern pe baza analizei riscurilor
- planificarea anuală a misiunilor de audit intern pe baza analizei riscurilor
- realizarea de misiuni de audit intern, conform planului
- realizarea de misiuni ad-hoc, la solicitarea Primarului
- urmărirea implementării recomandărilor din rapoartele de audit intern aprobate
- întocmirea rapoartelor anuale de activitate
- activităţi non-audit de verificare a posibilelor iregularităţi semnalate, la solicitarea conducerii Primăriei
- realizare de misiuni de consiliere la solicitarea conducerii Primăriei Municipiului Adjud, conform procedurii aprobate prin HG nr. 1086/2013 şi a Ghidului practic de aplicare a normelor de consiliere aprobat de UCAAPI
- elaborarea şi actualizarea periodică a procedurilor interne pentru desfăşurarea activităţilor specifice
- elaborarea unui program de asigurare şi îmbunătăţire a calităţii sub toate aspectele activităţii de audit public intern
Site-ul www.adjud.ro utilizează cookie-uri pentru funcţionare. Un cookie este un mic fişier text care este stocat de către browser din momentul primei dvs. vizite şi care este inactiv, deci nu poate fi purtător de virus. Tehnologia cookie furnizează informaţii despre modul în care site-ul nostru este utilizat (statistici ale traficului pe site precum numărul de vizitatori, timpul petrecut pe site, numărul de pagini vizitate, etc.). Vă facem cunoscut faptul că neacceptarea cookie-urile vă va împiedica să folosiţi toate funcţiile site-ului www.adjud.ro.AcceptNu acceptPolitica Cookie