În sensul Ordonanței nr. 27/2002, prin petiție se înțelege cererea, reclamația, sesizarea sau propunerea formulată în scris transmisă prin poșta clasică ori prin poșta electronică, pe care un cetățean sau o organizație legal constituită o poate adresa Primăriei municipiului Adjud. Conform art. 7 din Ordonanța 27/2002, petițiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare a petiționarului nu se iau în considerare și se clasează direct.

Petițiile adresate Primăriei Municipiului Adjud se pot transmite astfel:

  • pe adresa de e-mail    
  • pe adresa Primăria Municipiului Adjud, str. Stadionului nr. 2, Adjud, Vrancea, cod poștal 625100
  • folosind formularul de mai jos:

Incepand din data de 25 mai 2018 intra in vigoare Regulamentul UE 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date. Noua legislatie urmareste sa sporeasca nivelul de protectie a datelor personale si sa asigure un cadru transparent prin care cu totii putem avea un mai bun control asupra datelor personale.

Folosim datele dumneavoastra personale pentru a raspunde solicitarii dumneavoastra

[recaptcha]