Pentru a răspunde exigențelor adjudenilor, întreg personalul Primăriei Municipiului Adjud este permanent preocupat de îmbunătățirea calității serviciilor pe care instituția le oferă. Pentru creșterea performanțelor noastre și pentru a afla exact necesitățile dumneavoastră actuale și viitoare, avem rugămintea să completați chestionarul de mai jos.

 

Vă mulţumim pentru sprijinul acordat !


1. Cum apreciati activitatea si calitatea serviciilor prestate de Primaria Municipiului Adjud?

2. Cat de multumit sunteti de calitatea serviciilor prestate de Primaria Municipiului Adjud?

3. Cum apreciati termenele de obtinere a actelor de reglementare (avize, autorizatii etc)?

4. Cum apreciati modul de tratare a reclamatiilor legate de serviciile prestate?

5. Considerati ca personalul primariei noastre a dat dovada de profesionalism si a raspuns prompt solicitarilor dumneavoastra?

6. Care considerati ca este aspectul care trebuie imbunatatit cu prioritate in colaborarea cu dumneavoastra?


7. Considerati activitatea Primariei ca fiind transparenta?

8. Ce ne recomandati in vederea imbunatatirii serviciilor pentru a satisface cat mai bine solicitarile dumneavoastra? *

9. Precizati cateva aspecte pozitive/negative cu care v-ati confruntat in colaborarea cu Primaria Municipiului Adjud. *


Informatii respondent




[recaptcha]

Toate campurile marcate cu * sunt obligatorii