• redactare documente necesare desfăşurării activităţilor serviciului: fişe de post, fişe de proiect, referate de necesitate, referate de plată, referate de deplasare, contracte de servicii/ lucrări/ cesiune, caiete de sarcini etc. 
  • menținerea corespondenței online cu agenția de implementare sau cu liderul de proiect 
  • întocmirea documentaţie necesare din cadrul serviciului în CAP – ALOP-uri necesare decontului/ plăților sau avansului aferent prin cereri de finanțare 
  • întocmire cereri de rambursare pentru proiectele în implementare 
  • depunerea cererilor de rambursare la agenția de implementare a proiectelor 
  • organizare de concursuri pentru personalul necesar în proiectele viitoare 
  • analiza ghidurilor de implementare a proiectelor 
  • organizare de conferinţe, work-shopuri 
  • organizare şedinţe de lucru pe proiect sau în cadrul serviciul 
  • întocmire dispoziţii pentru membrii echipelor de proiect aflate în implementare 
  • întocmire Hotărâri de Consiliu Local cu privire la proiectul aflat în implementare 
  • deplasări la conferinţe, participări la cursuri, deplasări către organisme intermediare pentru coordonarea şi controlul proiectelor depuse sau aflate în implementare 
  • colaborări cu firme de consultanţă 
  • redactare mape de presă 
  • organizare de licitaţii pe proiecte 
  • asigurarea asistenţei şi consultanţei pentru propunerile de colaborare în vederea obţinerii unor finanţări guvernamentale şi/sau externe 
  • activități legate de resurse umane 
  • verificarea documentaţiei preluate de la proiectanţii externi, din punct de vedere al eligibilităţii administrative (în funcţie de programele de finanţare pe care trebuie depusă) 
  • elaborare cereri de finanțare pentru participarea la programele de asistență financiară ale Uniunii Europene sau ale altor finanțatori;
  • implementează proiecte cu finanţare externă 
  • participă în echipele de proiect conform dispoziţiilor Primarului, îndeplinind atribuţiile ce decurg din această calitate 
  • participă la realizarea bazelor de date necesare desfăşurării activităţii compartimentului 
  • asigură activitatea de relaţii publice în vederea iniţierii şi întreţinerii relaţiilor de cooperare şi înfrăţire 
  • participă la realizarea strategiilor şi planurilor de dezvoltare locală 
  • participă la întâlnirile organizate de către principalii actori implicaţi în fazele de planificare, contractare, implementare şi evaluare a proiectelor 
  • centralizarea cererilor privind investițiile solicitate (investiții proprii, de la unitățile de învățământ preuniversitar și spitale) 
  • întocmirea referatelor de necesitate privind lansarea achiziţiilor publice de servicii, produse şi lucrări 
  • întocmirea listei cheltuielilor obiectivelor de investiții, parte integrantă a bugetului 
  • întocmirea caietelor de sarcini pentru obiectivele de investiţii 
  • urmărire execuție (cantitativă şi calitativă) a lucrărilor 
  • inventarierea lucrărilor în curs de execuție 
  • controlul calității lucrărilor în faze determinante 
  • verificarea situațiilor de lucrări prezentate de către executant 
  • verificarea facturilor emise de executant 
  • întocmirea documentelor privind angajamentele financiare și ordonanțările la plată 
  • recepția lucrărilor (la terminarea lucrărilor și recepția finală) 
  • întocmire proiecte de hotărâri ale Consiliului Local