Pentru inițierea unei anchete sociale pentru încadrarea într-un grad de handicap, solicitantul, personal sau prin împuternicit, va depune la Direcția de Asistență Socială Adjud din str. Stadionului nr. 2, un dosar ce va conține următoarele documente:

  • cerere ancheta handicap adulti
  • actele de identitate al bolnavului și ale persoanelor care locuiesc cu acesta
  • Certificat de încadrare în grad de handicap care expiră (în cazul revizuirilor), în copie conformă cu originalul
  • referat de specialitate pentru încadrare în grad de handicap – medic specialist, în copie conformă cu originalul
  • scrisoare medicală – medic de familie (caz nou), în copie conformă cu originalul
  • examen psihologic – medic psihiatru (după caz), în copie conformă cu originalul
  • certificat de căsătorie/deces/sentință de divorț (după caz)
  • cupoane de pensie (în cazul pensionarilor)
  • adeverință de spitalizare (în cazul persoanelor spitalizate)

De asemenea, dosarul depus va conține și informații referitoare la:

  • numele, adresa cabinetului și numărul de telefon al medicului de familie al bolnavului
  • numele, adresa, numărul de telefon al copiilor bolnavului
  • studii, locul de muncă, venituri realizate de bolnav
  • statutul locuinței de la adresa bolnavului, număr de camere, dotări, etc.

Documentele solicitate în copii, vor fi prezentate și în original, în vederea verificării și certificării acestora cu conformitatea.